Člověk se při koupi výrobku nerozhoduje nejprve racionálně, ale emocionálně. Tedy jako první cítí, a až poté myslí. Tento poznatek, který odhalila neurověda (tedy věda zabývající se nervovými tkáněmi), je naprosto stěžejní pro chápání spotřebitelského chování. Je zřejmé, že pro budoucí výzkumy nebude stačit prosté dotazování – bude se muset přejít k mnohem sofistikovanějším metodám, které odhalí příčiny chování spotřebitele v samém zárodku. Tedy v těch 300 milisekundách, které člověku zabere zpracování toho, co vidí.

Všimli jste si, že většina supermarketů má vchod napravo? Většina zákazníků jsou totiž praváci. A těm se lépe zatáčí doleva. Umisťování produktů v regálech také není náhodné. Nejprestižnější místa bývají zpravidla v jedenapůlmetrové výšce ve druhém regálu – to je totiž místo, kam se zákazník podívá jako první. Nejlevnější zboží se naopak nachází úplně dole či úplně nahoře, převážně v krajních regálech. Toto je příklad využití výsledků neuromarketingového výzkumu v praxi. Díky zkoumání lidského mozku teď bude pro firmy efektivně zacílit na spotřebitele snazší než kdy dřív.

První kolekce vůní vytvořených ve spolupráci s neurovědci je na světě.
Vůně, které ve Vás vyvolají pocit absolutního štěstí, svobody; svobody, o kterou jsme v této době přišli…
SpringAir je první společnost na světě, která má za sebou několikaměsíční úspěšný výzkum a toto je její výsledek.

Nově najdete v nabídce AromaPointu čtyři unikátní a nezapomenutelné vůně:
• Serenity 
• Saffron Flowers 
• Red Champagne
• Cognac & Cuban Cigar 

Seznam všech vůní naleznete v sekci Oleje.
Pokud Vás téma neuro vůní zajímá, můžete se na nás kdykoliv obrátit.

Váš AP team 

Zdroj: FOŘTOVÁ, Johana. Neuromarketing v kostce: co všechno potřebujete vědět. Markething [online].  8. ledna 2015 [cit.2015-01-08]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/neuromarketing-v-kostce-co-vsechno-potrebujete-vedet