AromaBLOG

Focení produktů

Focení produktů

Začátkem března proběhlo produktové focení naší kolekce vůní Spring Air a tímto bychom chtěli poděkovat všem, kteří se na tom s námi podíleli. Velké poděkování patří panu fotografovi Radovanu Chvílovi a dále našim zákazníkům, kteří nám poskytli své krásné prostory....

Olfactory Art – věda o čichovém umění

Olfactory Art – věda o čichovém umění

Nový způsob pohledu na vonný marketing založený na neurovědeckých účincích vůní Vonný marketing = způsob, který vytváří "umělecká díla" prostřednictvím neurovědy neboli Olfactory Art. Co je to vonný marketing? Náš čich je jedním...

Neuromarketing

Neuromarketing

Člověk se při koupi výrobku nerozhoduje nejprve racionálně, ale emocionálně. Tedy jako první cítí, a až poté myslí. Tento poznatek, který odhalila neurověda (tedy věda zabývající se nervovými tkáněmi), je naprosto stěžejní pro chápání spotřebitelského chování. Je...

Dezinfekce ozonem O3 chrání vaše zdraví

Dezinfekce ozonem O3 chrání vaše zdraví

Myslíme na zdraví nás všech, proto využíváme dezinfekci ozonem O3! Pokud se dostanete do situace, kdy potřebujete dezinfikovat Vaše prostory ozonem, jistě se chcete dozvědět více. Nejčastější dotazy pak bývají na délku dezinfekce a dobu, za jakou se můžete vrátit zpět...

Jak vybrat správné vůně

Jak vybrat správné vůně

Bytové parfémy jsou oblíbeným prostředkem pro zpříjemnění atmosféry doma i v kanceláři. Každý z nás však vnímá vůni jinak a pokud sdílíme prostory i s jinými lidmi, je důležité vybrat parfém, který bude příjemně vonět všem, případně volit jemnější vůně. Vnímání vůní,...

Mohou vůně léčit

Mohou vůně léčit

Znáte ten pocit, když vejdete do místnosti a je vám tam najednou příjemně, anebo naopak? Často za to mohou pachy a vůně. Vůně, kterou má na sobě člověk, se kterým jste se setkali, nebo jen samotná vůně prostoru, ve kterém se nacházíte... Vůně, které jsou našim smyslům...